LFP – nadszedł czas na nowe sieci
2008-03-19
W dniu 03 marca 2008 odbyła się uroczysta prezentacja nowej formuły działania Sieci Sprzedaży Leszczyńskiej Fabryki Pomp sp. z o.o. Po zmianie filozofii pracy z rynkiem, która nastąpiła w maju 2007 oraz systematycznym dostosowywaniu standardów działania do potrzeb klientów Sieć Sprzedaży dzielimy na:
- Sieć Projektową
- Sieć Handlową
W Sieci Handlowej działać będą doświadczeni handlowcy, których zadaniem będzie wspomaganie Partnerów handlowych w sprzedaży produktów szybko rotujących, zbieranie zamówień, dostarczanie materiałów informacyjnych, prowadzenia akcji promocyjnych.
Nowy podział sieci w wersji "na słodko"
Vice Prezes Mariola Szyszkowiak symbolicznie podzieliła regiony
Każdy dostał kawałek swojego regionu
Prezes Janusz Szyszkowiak wyróżnił najlepszych pracowników.
Na zdjęciu Szef regionu Południowo-Wschodniego Dariusz Szopa
Inżynierowie i handlowcy pochylili się nad puzzlami regionalnymi– region Centralny
Spotkanie było okazją do integracyjnych śpiewów: karaoke „Przeżyj to sam …” – połączone
siły Zespołu Sprzedaży i Zespołu Marketingu